Min lilla räcerbil ville inte längre i fredags. Inte det minsta lilla liv ifrån den. Det roliga med det är att det antagligen är styrboxen (eller iaf nåt elektroniskt fel) med den Låter inte speciellt billigt så fort man nämner bil, sönder och elektionik i samma mening.
Hoppas bara nu att det är ett enkelt fel på det hela så jag kan få tillbaks den inom en snar framtid. honan har precis tagit körkort nu med så hon vill hemskt gärna ge sig ut och köra den
tror att det har nåt med startspärren(kodlås) att göra. Är som om den inte ger ifrån sig ett klartecken till motorn att man får starta. Även när man drar på tändningen så knäpper det i styrboxen samt bensinpumpen (tror det är den pumpen iaf.)
Angelica: Är det bilen på bilden så har den ingen fördelare
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
zollet wrote:har redan lämnat in bilen på verkstad. Så söker bara lite tröst just nu i forumet
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Angelika wrote:Ja jag såg det som en 205:a ,men nu när du säger är det mer en 306a..sorry
Lite OT men din avatar ser ut som en nissan micra :O
.....
Har du kollat jort och kabel mellan batteri ?
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Det som inte dödar, det härdar!
205 XR grå muz, går som en skinnflådd kanin
309 look m 8V gti 1,9-89
405 MI 16 -92................:::::SÅLD
405 MI 16 -90 styckmördad::SÅLD
Renault scenic 1,6-00