Undrar vad det ska sitta för lampa i den saken som sitter mitt i instrumentbrädan på min 406? sitter en plastbit istället för lampa där. Elenen verkar vara kopplad dit iaf. kommer lampan att funkla även fast jag inte har ett larm?
På min blinkar den när startspärren/kodlåset har aktiverats så jag tror inte den har något med larm att göra. Om vi nu menar samma. Ser ut som om det är en röd diod som sitter där.
JCL wrote:På min blinkar den när startspärren/kodlåset har aktiverats så jag tror inte den har något med larm att göra. Om vi nu menar samma. Ser ut som om det är en röd diod som sitter där.
det sitter ingen lampa där. Bara en plast plugg med lila tejp fast elen är kopplad.. den sitter mitt på instumentbrädan nära vindrutan. vad ska det vara för lampa och går det att ta bort plasten eller? Har bara haft upp den ur hålet där den sitter..
Är inte det en sensor av något slag, inget larm alltså? Har en liknande på min firma-cheva och det tror jag är en kännare för ljudnivån på stereon (automatiskt ljudnivå), det finns ju även på peugeot'n.