Ursäkta kvaliteten ... det är en enkel 7 mpx kamera inköpt i Kina förrförra året
Michael 84 wrote:att köra på bana är bland det roligaste man kan göra på den här planetenmantorp stats för mig: körde slut på nästan 1 och 1/3 tank, bränsleförbrukning 2,4liter/mil oljetemp ca 120, bästa medelhastighet under ett varv med flygande start 106km/h, ca 180km/h i maxhastighet på banan, r-däcken som var nya är halvt nerslitna, red-stuff beläggen har blivit bruna hehe, f*n va pigga "era" 205:er var på den långa rakan!
öhl-in wrote:
Ursäkta kvaliteten ... det är en enkel 7 mpx kamera inköpt i Kina förrförra året

Peter Igelhammar wrote:Har försökt få upp bilderna i 2 dagar, men de kommer strax
clabbe wrote:riktigt kul att köra bana igen, känns bara lite jobbigt att brossan körde snabbare än mig me MIN bil!
Michael 84 wrote:att köra på bana är bland det roligaste man kan göra på den här planetenmantorp stats för mig: körde slut på nästan 1 och 1/3 tank, bränsleförbrukning 2,4liter/mil oljetemp ca 120, bästa medelhastighet under ett varv med flygande start 106km/h, ca 180km/h i maxhastighet på banan, r-däcken som var nya är halvt nerslitna, red-stuff beläggen har blivit bruna hehe, f*n va pigga "era" 205:er var på den långa rakan!
raukroland wrote:Det verkar vara dags att du gasar lite mer då det svänger...
Jag körde i en lånebil från Jonssonbil (207 RC)...
Körde slut på en tank, bränsleförbrukning 2,1liter/mil oljetemp ca 120 bästa medelhastighet under ett varv 108,14km/h (3106m på 1:43,4min) och ca 170km/h i maxhastighet...
Körde dessutom på vanliga gatdäck...
Med R-däck och en bättre chassisättning på den så skulle man kapa många sekunder...
Välkommen till värmen ErikFEED ME wrote:raukroland wrote:Det verkar vara dags att du gasar lite mer då det svänger...
Körde slut på en tank, bränsleförbrukning 2,1liter/mil oljetemp ca 120 bästa medelhastighet under ett varv 108,14km/h (3106m på 1:43,4min) och ca 170km/h i maxhastighet...
Med R-däck och en bättre chassisättning på den så skulle man kapa många sekunder...
Jag tror att det finns några sekunder att kapa även med befintlig setup...
öhl-in wrote:
FEED ME wrote:öhl-in wrote:
Jag har en VW California husbil till salu!
Det kanske vore något för er? Du nämnde ju att du ville köpa en större bil, och sovmöjligheterna verkar ju kunna komma til pass...![]()
4WD och 225 hk dieselmotor ingår i köpet -kom med bud...
FEED ME wrote:raukroland wrote:Det verkar vara dags att du gasar lite mer då det svänger...
Ta med MC:n nästa gång......raukroland wrote:FEED ME wrote:raukroland wrote:Det verkar vara dags att du gasar lite mer då det svänger...
f*n, jag visste inte att du skulle börja spamma här också...
Ja, jag vet att du var snabbare men jag är nöjd ändå med tanke på hur mycket det skiljer på antal körda ban-mil mellan oss...