Motor och trim till Peugot 107.
Motor och trim till Peugot 107.
Halloj...
Någon som har en motor till en 107:a stående.
Inga fantasipriser.
Jag söker även trimdelar till denna.
Har ni sett något matnyttigt till 107:an?
Tacksam för svar.
Mvh
MaxG
Inga fantasipriser.
Jag söker även trimdelar till denna.
Har ni sett något matnyttigt till 107:an?
Tacksam för svar.
Mvh
MaxG
Återfalls byggare på bilar sedan gamla intressen.
-
Team_Hink_Racing
- Guldmedlem

http://www.peugeot-sport-club.com/forum ... hp?t=62274
Passar säkert i en 107:a, med viss fantasi iaf.
Passar säkert i en 107:a, med viss fantasi iaf.
Re: Motor och trim till Peugot 107.
Max Delux wrote:
Inga fantasipriser.
En motor till en så ny bil är alltid dyr.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig
Service eller rep. av din Peugeot? http://www.hellmek.se
Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
TheDagger wrote:Max Delux wrote:
Inga fantasipriser.
En motor till en så ny bil är alltid dyr.
Är väl Toyota ?
Borde gå å hitta på nå skoj, bara det får plats ....
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
SNILLET wrote:Är väl Toyota ?
Borde gå å hitta på nå skoj, bara det får plats ....
Absolut, de har de redan gjort: http://www.bilsport.se/news.php?id=57388
Ngn MR2:a eller Celica turbo skall väl ligga på ngn skrot, sen e d bara till å kapa å svetsa lite
Skulle säkert vara hur skoj som helst me mittmotor, 200hk å 1000kg!
www.almostracing.se
Pesjå 206 & Pesjå 205 Turbo "Black Pearl" ...å nu även en 406 2,0 16v som familjepulka
Pesjå 206 & Pesjå 205 Turbo "Black Pearl" ...å nu även en 406 2,0 16v som familjepulka
Lopex wrote:Nik wrote:Lopex wrote:finns färdiga turbo-kit till trillingarna att köpa i bla england för runt 4000-5000 GBP
utlovas runt 130bhp
Är det med eller utan Amarchip?
moget..
Allt är ju relativt. I mina ägon sett är det mer omoget att förfalska bänkresultat och blåsa folk....
Länge leve kommunismen! Lika dåligt för alla 
Nik wrote:Lopex wrote:Nik wrote:Lopex wrote:finns färdiga turbo-kit till trillingarna att köpa i bla england för runt 4000-5000 GBP
utlovas runt 130bhp
Är det med eller utan Amarchip?
moget..
Allt är ju relativt. I mina ägon sett är det mer omoget att förfalska bänkresultat och blåsa folk....
vilket är din tolkning av hela den saken, motsatsen till dit påstående kunde ju bevisas, men men.. relativt eller ej, så förblir vissa väldigt primitiva av sig...
tycker bara det är onödigt att fortfarande leka i sandlådan o behöva gå OT i vartenda tråd bara för att pika... tillför inte forumet eller klubben något direkt oavsett vad som hänt innan.
Last edited by Lopex on Mon Jul 28, 2008 8:43, edited 1 time in total.
Lopex wrote:vilket är din tolkning av hela den saken, motsatsen till dit påstående kunde ju bevisas, men men.. relativt eller ej, så förblir vissa väldigt primitiva av sig...
Och motsatsen var ditt ord som inte är värt ett jäkla dugg. Hade jag varit i din sits hade jag också blånekat.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet!
TheDagger wrote:Lopex wrote:vilket är din tolkning av hela den saken, motsatsen till dit påstående kunde ju bevisas, men men.. relativt eller ej, så förblir vissa väldigt primitiva av sig...
Och motsatsen var ditt ord som inte är värt ett jäkla dugg. Hade jag varit i din sits hade jag också blånekat.
motsatsen var mer än bara mitt ord, vilket las fram till de vars åsikt egentligen betyder nåt, istället för att bara hänga ut person/firma på nätet.
Lopex wrote:TheDagger wrote:Lopex wrote:vilket är din tolkning av hela den saken, motsatsen till dit påstående kunde ju bevisas, men men.. relativt eller ej, så förblir vissa väldigt primitiva av sig...
motsatsen var mer än bara mitt ord, vilket las fram till de vars åsikt egentligen betyder nåt, istället för att bara hänga ut person/firma på nätet.
Nej, det enda du kom med var en ihålig historia utan substans som _ALLA_ har sett igenom.
Och ja, det är lika kul varje gång att pika dig för ditt minst sagt omogna och kriminella beteende!
Länge leve kommunismen! Lika dåligt för alla 
Nik wrote:Lopex wrote:TheDagger wrote:Lopex wrote:vilket är din tolkning av hela den saken, motsatsen till dit påstående kunde ju bevisas, men men.. relativt eller ej, så förblir vissa väldigt primitiva av sig...
Nej, det enda du kom med var en ihålig historia utan substans som _ALLA_ har sett igenom.
Och ja, det är lika kul varje gång att pika dig för ditt minst sagt omogna och kriminella beteende!
Se så, ingen som tjänar på fruntimmers tjöt...
Ska du turbokonvertera så gör det, det är ju som att turbokonvertera vilken bensinare somhelst? 130hp kan du absolut få ur, minst.
Peugeot Sport Club | CREW
If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
intressant hur det alltid är vissa fruntimmer här som håller hand o pikar (inga namn nämnda märks tydligt vilka det är).. men vad vet jag, blev man mobbad som barn så kanske man behöver få utlopp på nätet eller nåt, där man kan känna sig stor eller något.
väldigt många här på forumet har d gått att föra en vettig diskussion med, och man har fortfarande kontakt med massor härifrån, men vissa andra däremot e så djupt insnöade på att jorden fortfarande är platt o det finns inget annat.. hur mycket det än motbevisas.
iaf till tråden: 130hk e vad de lovar. hittar inte satsen på ebay nu bland alla ändelser.com. de. co.uk osv.. men räkna iaf med att uppgradera bromsarna samtidigt i så fall, då de är skrämmande klena även för sina 67hk original
väldigt många här på forumet har d gått att föra en vettig diskussion med, och man har fortfarande kontakt med massor härifrån, men vissa andra däremot e så djupt insnöade på att jorden fortfarande är platt o det finns inget annat.. hur mycket det än motbevisas.
iaf till tråden: 130hk e vad de lovar. hittar inte satsen på ebay nu bland alla ändelser.com. de. co.uk osv.. men räkna iaf med att uppgradera bromsarna samtidigt i så fall, då de är skrämmande klena även för sina 67hk original
Last edited by Lopex on Mon Jul 28, 2008 9:09, edited 1 time in total.
-
Team_Hink_Racing
- Guldmedlem

Lopex wrote:intressant hur det alltid är vissa fruntimmer här som håller hand o pikar (inga namn nämnda märks tydligt vilka det är).. men vad vet jag, blev man mobbad som barn så kanske man behöver få utlopp på nätet eller nåt, där man kan känna sig stor eller något.
Är du Amar?
Lopex wrote:iaf till tråden: 130hk e vad de lovar. hittar inte satsen på ebay nu bland alla ändelser.com. de. co.uk osv.. men räkna iaf med att uppgradera bromsarna samtidigt i så fall, då de är skrämmande klena även för sina 67hk original
Tycker INTE de är skrämmande klena, min bubbla har närmare 67 hästar. Och den bromsar fint med sina små bromsar
Peugeot Sport Club | CREW
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...