Anmälan, ej bindande utan mest för att få en överblick på hur många som kommmer.
Kommer:
Peter Igelhammar
Emil Jönsson
Simon Landberg (snusmummriken)
Peder Nilsson
Hans Hellström
Olsén + 2st
P_Forsman + Tjejen:P
Johan Svensson
S.Hedström (ja, medlemsavgiften är betalad för ett tag sen Wink)
hediis
Donny Sorenso
Ahlberg
Håkan S........ wiiiieeeeee!!!!!!!!!!!!!! . Hoppas på sovplats...? tält kasst!
Kommer kanske:
Ankan- beror på om jag får medåkare eller ej
Johan Atterdal.
SVERIGE SVERIGE SVERIGE PeugeotSportClub of Sweden --RedBull-{ 467
Ahlbeerg wrote:Blir första sommarträffen för mig, ska bli sjukt kul!
Hoppas nu vädergudarna är med oss..
jag kommer oxå!!!!
Anmälan, ej bindande utan mest för att få en överblick på hur många som kommmer.
Kommer:
Peter Igelhammar
Emil Jönsson
Peder Nilsson
Hans Hellström
Olsén + 2st
Johan Svensson
hediis
Donny Sorenso
Ahlberg
MarcMalmö
Kommer kanske:
Johan Atterdal.
Kommer:
Peter Igelhammar
Emil Jönsson
Peder Nilsson
Hans Hellström
Olsén + 2st
Johan Svensson
hediis
Donny Sorenso
Ahlberg
MarcMalmö
TheDagger + Cerveza
Kommer kanske:
Johan Atterdal.
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Kommer:
Peter Igelhammar
Emil Jönsson
Peder Nilsson
Hans Hellström
Olsén + 2st
Johan Svensson
hediis
Donny Sorenso
Ahlberg
MarcMalmö
TheDagger + Cerveza
Eilert
Kommer kanske:
Johan Atterdal.
Eilert wrote:Anmälan, ej bindande utan mest för att få en överblick på hur många som kommmer.
Kommer: Peter Igelhammar Emil Jönsson Simon Landberg (snusmummriken) Peder Nilsson Hans Hellström Olsén + 2st P_Forsman + Tjejen:P Johan Svensson S.Hedström (ja, medlemsavgiften är betalad för ett tag sen Wink) hediis Donny Sorenso Ahlberg Håkan S........ wiiiieeeeee!!!!!!!!!!!!!! . Hoppas på sovplats...? tält kasst! MarcMalmö TheDagger + Cerveza Eilert
Kommer kanske: Ankan- beror på om jag får medåkare eller ej Johan Atterdal. Fidde med lillebror
<b> <u>
[Kör] Audi A4 1.8t </u>
[renovering] Sunbeam Alpine -66
[renovering] 205 cti -89
[kört] Mitsubishi evo IV
[kört] 205 gti16-91
[kört] 106 Rallye-97
[kört] 205 gti-88
Kommer:
Peter Igelhammar
Emil Jönsson
Peder Nilsson
Hans Hellström
Olsén + 2st
Johan Svensson
hediis
Donny Sorenso
Ahlberg
MarcMalmö
TheDagger + Cerveza
Eilert
Kommer kanske:
Johan Atterdal.
Fidde med lillebror
Claes B-Har jag tid så kommer jag vara med på Lördagen ivf.
308 1,6 HDi -10
Claes Börjesson #496 __________________ "Tiden är den mest rättvist fördelade resursen. Alla har 24 timmar till sitt förfogande varje dygn."
Claes B wrote:Anmälan, ej bindande utan mest för att få en överblick på hur många som kommmer.
Kommer: Peter Igelhammar Emil Jönsson Simon Landberg (snusmummriken) Peder Nilsson Hans Hellström Olsén + 2st P_Forsman + Tjejen:P Johan Svensson S.Hedström (ja, medlemsavgiften är betalad för ett tag sen Wink) hediis Donny Sorenso Ahlberg Håkan S........ wiiiieeeeee!!!!!!!!!!!!!! . Hoppas på sovplats...? tält kasst! MarcMalmö TheDagger + Cerveza Eilert
Kommer kanske: Ankan- beror på om jag får medåkare eller ej Johan Atterdal. Fidde med lillebror Claes B-Har jag tid så kommer jag vara med på Lördagen ivf.
Kommer:
Peter Igelhammar
Emil Jönsson
Peder Nilsson
Hans Hellström
Olsén + 2st
Johan Svensson
hediis
Donny Sorenso
Ahlberg
MarcMalmö
TheDagger + Cerveza
Eilert
Leif Karlsson
Kommer kanske:
Johan Atterdal.
Fidde med lillebror
/ Leif Karlsson #163
406 V6 BREAK -02
DUCATI ST4 -00
DUCATI 748 S -96
+ div projekt
Kommer:
Peter Igelhammar
Emil Jönsson
Peder Nilsson
Hans Hellström
Olsén + 2st
Johan Svensson
hediis
Donny Sorenso
Ahlberg
MarcMalmö
TheDagger + Cerveza
Eilert
Leif Karlsson
Kommer kanske:
Johan Atterdal.
Fidde med lillebror
Perry (lutar åt Båstad, har inte bestämmt mig än)
En mindre notis: Land Racing har ställt in speedweekend på söndagen i Halmstad. http://www.landracing.se/
Dessutom är det preliminära schemat för lördagen uppe. Så vi siktar på att vara på plats tills första rejset innan 1300. Fri parkering inne på området gäller för klubben http://www.falkenbergsmotorklubb.se/upl ... schema.pdf
Perry wrote:Anmälan, ej bindande utan mest för att få en överblick på hur många som kommmer.
Kommer: Peter Igelhammar Emil Jönsson Simon Landberg (snusmummriken) Peder Nilsson Hans Hellström Olsén + 2st P_Forsman + Tjejen:P Johan Svensson S.Hedström (ja, medlemsavgiften är betalad för ett tag sen Wink) hediis Donny Sorenso Ahlberg Håkan S........ wiiiieeeeee!!!!!!!!!!!!!! . Hoppas på sovplats...? tält kasst! MarcMalmö TheDagger + Cerveza Eilert Leif Karlsson Mangie, har någon sovplats över?
Kommer kanske: Ankan- beror på om jag får medåkare eller ej Johan Atterdal. Fidde med lillebror Claes B-Har jag tid så kommer jag vara med på Lördagen ivf. Perry (lutar åt Båstad, har inte bestämmt mig än)
Perry wrote:Anmälan, ej bindande utan mest för att få en överblick på hur många som kommmer.
Kommer: Peter Igelhammar Emil Jönsson Simon Landberg (snusmummriken) Peder Nilsson Hans Hellström Olsén + 2st P_Forsman + Tjejen:P Johan Svensson S.Hedström (ja, medlemsavgiften är betalad för ett tag sen Wink) hediis Donny Sorenso Ahlberg Håkan S........ wiiiieeeeee!!!!!!!!!!!!!! . Hoppas på sovplats...? tält kasst! MarcMalmö TheDagger + Cerveza Eilert Leif Karlsson Mangie, har någon sovplats över? Alan Masic
Kommer kanske: Ankan- beror på om jag får medåkare eller ej Johan Atterdal. Fidde med lillebror Claes B-Har jag tid så kommer jag vara med på Lördagen ivf. Perry (lutar åt Båstad, har inte bestämmt mig än)
Mašo Racing Medlemsnr: 1474 PEUGEOT 205 GTI -92 --> GTI16 BMW X3 3.0da -06 IH SCOUT II -76 http://www.garaget.org/Maso