Jag oroade mig mest över attdet var lite bristfällig info i denna tråden för de som inte har alla kontaktuppgifter till styrelsen m.m. om hur man får tag i biljetterna.
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Jag oroade mig mest över attdet var lite bristfällig info i denna tråden för de som inte har alla kontaktuppgifter till styrelsen m.m. om hur man får tag i biljetterna.
Jag glömde oken
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Jag glömde oken
Det löser vi nog på annat sätt
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Om du ska spela in en dokumentär så kanske det blir svårt...
Kan inte tänka mig att det skall vara något problem. Bra många med kameror i alla storlekar som springer runt och de kan man ju faktiskt filma med också.
Vill minnas att det var någon som stog och filmade under en uppvisning för något år sedan och de var aldrig och haffade honom.
(//Lappen Peugeot Sport Club | CREW Sponsoransvarig
206 GTI -00 - Le bébé bleu V70 2,4D -07<>Spyker 2,3T -05<>A4 TDI Q -00<>242 T -75<>245DL -75<>Porcar -89