rille307 wrote:Mina gamla lampor H7 orna går inte in där uppe i fästet,har styrningen där nere rätt,men verkar som de verkar för stora av någon anledning,e det där du menar att man kan trycka lite med en skruvmejsel? Har tyckt att vissa bilar har blinkat med ljuset på mej,men vill ej blända tillbaka då ja har 5 extraljus med 100 watt i
det är väll bara du blinkar till med helljuset, själv har jag 35watt xenon i halv ljuset 55 xenon i helljusen och 75w xenon i 4 extraljus o jag drar mig inte för att blinka till om det behövs
Kanske inte om det är en lastbil,då de kan ha upp emot 12-16 extraljus,men det ser man ju
kan garanetra dig att det spelar ingen roll om det är en lastbil man möter
gämförde ljus med en kompis lastbil som det sitter 12 ljus på och jag har bra mycket bättre ljus än vad han har
T.P wrote:kan garanetra dig att det spelar ingen roll om det är en lastbil man möter gämförde ljus med en kompis lastbil som det sitter 12 ljus på och jag har bra mycket bättre ljus än vad han har
Beror ju helt och hållet på vad han kör med för något. Om det är 12 Xenon extraljus så finns det inte en chans att det är ett sämre ljus än på din bil.
Med tanke på höjden dom sitter på. Ofta både i grill och på taket.
Men är det vanliga halogen så kan det ju vara så. Men då är det ju inte riktigt jämförbart heller.
rille307 wrote:Mina gamla lampor H7 orna går inte in där uppe i fästet,har styrningen där nere rätt,men verkar som de verkar för stora av någon anledning,e det där du menar att man kan trycka lite med en skruvmejsel? Har tyckt att vissa bilar har blinkat med ljuset på mej,men vill ej blända tillbaka då ja har 5 extraljus med 100 watt i
det är väll bara du blinkar till med helljuset, själv har jag 35watt xenon i halv ljuset 55 xenon i helljusen och 75w xenon i 4 extraljus o jag drar mig inte för att blinka till om det behövs
Sweet mama
Hur är det med längderna på kablarna från Ballasterna? Kan man ha xenonkonverterade extraljus på flakbågen men ballasterna ca två meter kabel därifrån?
Är det någon fara på reflektorerna att ha 75Wattare i extraljusen? Har Hella Rallye 3000 där fram...