Har lyckats klanta till det ordentligt... När jag backade ut från garaget så satt jag i helt andra tankar än att kolla så att backspeglarna tar i.. Tror inte att det är sant när det tar i på höger sida och hela skalet runt spegeln lossnar..
Kostar det mycket att köpa nytt, eller kan man få dit den ändå på nåt sätt??
Johan Jatko wrote:Har lyckats klanta till det ordentligt... När jag backade ut från garaget så satt jag i helt andra tankar än att kolla så att backspeglarna tar i.. Tror inte att det är sant när det tar i på höger sida och hela skalet runt spegeln lossnar.. Kostar det mycket att köpa nytt, eller kan man få dit den ändå på nåt sätt??
Hittar inga där...
Nya spegelhus kostar 200:- styck hos kgk, fast jag tror nästan att jag försöker få fast det befintliga. Har lagt ner så mycket pengar på bilen på senaste... Undrar om bilprovningen anmärker på att spegelhuset är löst??
Tänkte bara att dom kan vara lite petiga på saker som inte sitter fast... Fast troligtvis så kollar dom inte på det som du skriver Loffas.
Kanske ändå lika bra att limma fast den så får man väl se om man får för sig att byta vid ett senare tillfälle...
Sirpe wrote:Jag limmade med smältlimm! Funkar prima!
Sådär, nu var det limmat med smältlim!! Tack för tipset!! Upptäckte samtidigt att jag tydligen har eluppvärmda backspeglar, man lär sig nånting varje dag!!