SNILLET wrote:Vad är gångbart i budgetklass vad gäller skärmar?
BenQ. Utan tvekan. De äger AU Optronics som tillverkar paneler åt i princip alla högkvalitativa märken, exempelvis Samsung, LG och Dell, de har en tendens att köra ner rätt hyfsat optimerade paneler i sina egna billigare produkter också.
Jag köpte den acer ledskärmen och den funkar kanon till msn och forumet, Den var ju på kanpanj och kostar 2000:- ca annars. Gav 990:-
Riktigt smal.
SNILLET wrote:Vad är gångbart i budgetklass vad gäller skärmar?
BenQ. Utan tvekan. De äger AU Optronics som tillverkar paneler åt i princip alla högkvalitativa märken, exempelvis Samsung, LG och Dell, de har en tendens att köra ner rätt hyfsat optimerade paneler i sina egna billigare produkter också.
Jag köpte den acer ledskärmen och den funkar kanon till msn och forumet, Den var ju på kanpanj och kostar 2000:- ca annars. Gav 990:- Riktigt smal.
BenQ 21.5/22/24tum är kanon bra, ruskigt fin bild, galant för spel och film
Prisvärt må jag säga, haft åh göra med benq sen dom första "spel" skärmarna kom och dom är fiiiin fina! Nu är dom dessutom bättre och billigare
Team_Hink_Racing wrote:http://www.blocket.se/malmo/Peugeot_307_Kombi_ac_32887942.htm?ca=13&w=3 rätt modell och utanpåliggande navkapslar?
Seriös firma
Svarar inte på PM med frågor som kan ställas på forumet! Tobbe Hellman - Peugeot Sport Club | Shopansvarig Service eller rep. av din Peugeot?http://www.hellmek.se Kör: 406 V6 -97, 405 Mi16x4 -90, XM TCT VSX -95, C5 HDi -01.
Jag blir sugen på att slänga iväg ett mail och fråga vad i H-vete han tänkte med.
Skiter i vilken telefon du skriver ifrån. 205 GTI 1.9 -88 (Åtta nyanser av rött)
309 GTI16 -93 (Åtta hål i lacken)
306 Rallye -99 (Inga fel påträffade... Än.)
Jag blir sugen på att slänga iväg ett mail och fråga vad i H-vete han tänkte med.
Mhm... Nåt sånt skulle jag aldrig köpa. En erkänt dålig bil från början och denna dessutom halvfärdig och den där stylingen består av 2 led remsor och tonade rutor?
Vilken annan bil som helst som du hittar måste ju va bättre än den där.
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Golf Mk1 C Gti - Banpreppad -84
Matra Bagheera Röd - m560 -73
Matra Bagheera Svart - m550 -74
Och många fler...
Vill nästan ha! Fast då kom jag ihåg att den jag har är bättre
den där kunde jag också nästan tänka mig om den är i skick som att ha gått så lite mil då. min rally funkar väl, men lite större bil kan vara bra ibland
Vill nästan ha! Fast då kom jag ihåg att den jag har är bättre
den där kunde jag också nästan tänka mig om den är i skick som att ha gått så lite mil då. min rally funkar väl, men lite större bil kan vara bra ibland
Peugeot Sport Club | CREW If you fit a big cam and fit a smaller carbie, it is the same as running down the road with your hand over your mouth - it won't work!
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...
Austin Mini 1300 -75
Austin Mini S 1275 -70
Och många fler...