Tja
Tjejen ska lacka listerna samt plasten på fronten och bak kofångaren.
Sido listerna är ju inget problem att få bort men hur är det med fronten och bak?
Måste man montera bort hela fronten för att sen kunna skruva bort den svarta plasten som ska lackeras?
Mvh
Hjälp ang 206
Hjälp ang 206
206 Rc Såld 
Kör nu: Ford Fiesta ST -06
Kör nu: Ford Fiesta ST -06
- Jesper Cronelid
- Klubbmedlem

Hej på er..
Jag lackade mina lister för cirka två veckor sen, vilken jä**a skillnad det blir!!
Sidorna sitter ju me clips, bara o rycka... Men var beredd på att många clips går sönder, men de är ju inte så dyra heller..
Fram får man trycka in plasten på sidorna, sitter ihakad där ute. Inga skruvar att lossa, bara rycka av den... Men först får du ta bort spolarmunstyckerna och tillhörande kåpor...
Bak sitter det med tre (3) skruvar (torx) uppifrån, bara att sktuva upp och ta bort den...
Lycka till..!
MVH Andreas
Jag lackade mina lister för cirka två veckor sen, vilken jä**a skillnad det blir!!
Sidorna sitter ju me clips, bara o rycka... Men var beredd på att många clips går sönder, men de är ju inte så dyra heller..
Fram får man trycka in plasten på sidorna, sitter ihakad där ute. Inga skruvar att lossa, bara rycka av den... Men först får du ta bort spolarmunstyckerna och tillhörande kåpor...
Bak sitter det med tre (3) skruvar (torx) uppifrån, bara att sktuva upp och ta bort den...
Lycka till..!
MVH Andreas
Japp, som det står så tar man tag i hörnena och i princip bara rycker. Om inte bilen är av lite äldre modell, för då sitter dom inte lika lätt som på nyare, och jag vet inte hur man får bort dom. Tvekar på att det går, ser ut som en hake som inte vill gå tillbaka...
Namn: Fnatte l Bil: The Blåbär, Peugeot 206 EVO½ l Baguette ( l l l l ) Racing l
FR Autosport Sweden FTW
FR Autosport Sweden FTW