Top Gear lättar en 207 GTI
Top Gear lättar en 207 GTI
XJR V8 -00
XJR1300 -05
Defender 110 -08
306 GTI -97
XJR1300 -05
Defender 110 -08
306 GTI -97
Haha, gick inget vidare...
206an E bättre! 
www.almostracing.se
Pesjå 206 & Pesjå 205 Turbo "Black Pearl" ...å nu även en 406 2,0 16v som familjepulka
Pesjå 206 & Pesjå 205 Turbo "Black Pearl" ...å nu även en 406 2,0 16v som familjepulka
f*n vad jag blir arg av att se folk förstöra nya (och gamla) bilar bara sådär -.-
Som t.ex. filmer där de kör Ferrari Enzo's/Shelby GT500's/Porsche Carrera GT's och såna exklusiva bilar till skrot bara "för att de kan"...
Som t.ex. filmer där de kör Ferrari Enzo's/Shelby GT500's/Porsche Carrera GT's och såna exklusiva bilar till skrot bara "för att de kan"...
Peugeot 406 2.2L -01
Toyota Corolla KE70 -83
Peugeot 405 1.8L -94 (Såld)
Peugeot 405 1.6L -91 (Såld)
Toyota Corolla KE70 -83
Rx37 wrote:f*n vad jag blir arg av att se folk förstöra nya (och gamla) bilar bara sådär -.-
Förstör?, plockar ju bara ur lösa saker, bara å stoppa tillbaka
Hans Hellström
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Man får ju tänka på att man rubbar den konstruktiva viktbalansen när man gör sådär. Många som lättar ur inredning baktill flyttar ju sedan också bak batteriet, jag tror det är ganska vettigt på bilar som redan från början är lätta bak och fått viss chassiekompensation från fabrik för det.
Hans Hellström
SNILLET wrote:Rx37 wrote:f*n vad jag blir arg av att se folk förstöra nya (och gamla) bilar bara sådär -.-
Förstör?, plockar ju bara ur lösa saker, bara å stoppa tillbaka
Top Gear killarna är ju inte kända av sig för att vara försiktiga
Sen en Porsche CGT som man kör utför ett stup är det ju liite svårt att plocka ihop igen efteråt
Peugeot 406 2.2L -01
Toyota Corolla KE70 -83
Toyota Corolla KE70 -83
- Hannes Alvesson
- Klubbmedlem

SNILLET wrote:Man får ju tänka på att man rubbar den konstruktiva viktbalansen när man gör sådär. Många som lättar ur inredning baktill flyttar ju sedan också bak batteriet, jag tror det är ganska vettigt på bilar som redan från början är lätta bak och fått viss chassiekompensation från fabrik för det.
Det kommer dom ju fram till i artikeln herr igelhammar
boh
s2 rallye
s2 rallye
Hannes Alvesson wrote:SNILLET wrote:Man får ju tänka på att man rubbar den konstruktiva viktbalansen när man gör sådär. Många som lättar ur inredning baktill flyttar ju sedan också bak batteriet, jag tror det är ganska vettigt på bilar som redan från början är lätta bak och fått viss chassiekompensation från fabrik för det.
Det kommer dom ju fram till i artikeln herr igelhammar
Vet jag väl, men det måste poängteras hela tiden, folk fattar inte det där.
Hans Hellström