Undrar om nå skulle kunna hjälpa mig me de , berätta va man kan göra å vart man hittar grejorna ..
mvh johan
turbofriik wrote:Hur mycket du kan betala?

BlackRiver wrote:TomasG wrote:Jag glömde tillägga att priserna är bara för själva delarna... Jobbkostnad tillkommer...
Här i sthlm tar peugeot 10,500 kr för att byta koppling..
Kan vara bra att veta..
haha okki !! de var ju lite priser , bra ¨å vet jag , då är de ju ba börja handla![]()
mvh johan

BlackRiver wrote:Jesper Cronelid wrote:... Men en pysventil är en bra BILLIG början
jo de blir ju å börja med de billiga först =) .. sen blir de väl å öka på =) men en öppen dump ska ditt å en ställbar pysventiloch sportluftfilter =)
warp wrote:BlackRiver wrote:Jesper Cronelid wrote:... Men en pysventil är en bra BILLIG början
jo de blir ju å börja med de billiga först =) .. sen blir de väl å öka på =) men en öppen dump ska ditt å en ställbar pysventiloch sportluftfilter =)
öppna dumpar e för tattare.
Öppna luftfilter är dessutom bara av ondo. Så länge du kan ha luftburken kvar bör du behålla den på sin plats. Om vi fortfarande pratar ur prestandasynpunkt.
warp wrote:öppna dumpar e för tattare.
Öppna luftfilter är dessutom bara av ondo. Så länge du kan ha luftburken kvar bör du behålla den på sin plats. Om vi fortfarande pratar ur prestandasynpunkt.
Fredrik Sjöberg wrote:warp wrote:öppna dumpar e för tattare.
Vad är bra och dåligt med öppen resp. återcirkulerande dump? Jag är lite sugen på öppen just för ljudets skull, prestandan har ingen betydelse nu...

Christofer Soderbaum wrote:Sen att Tomas svamlar lite för att berätta ur dyr HANS bil var i drift är en annan historia, en utbyteslåda i Sverige kostar förresten 32k ca.
Lagat växellådor har vi gjort innan, samt förstärkt fördelningslådor. Gäller det bara att förstärka den är priset betydligt lägre än de 10k TomasG nämner, PM för mer info...
Jesper Cronelid wrote:
Innan du gör nått.. Snacka med nån som vet.. Tips...