hadde problemet innan men det rätta till sig själv så jag gjorde inget åt det men nån sa det var ett relä. men kommer ej ihåg om det var till torkarna eller blinkersarna..
nån som vet
Richard Gustavsson wrote:Är det en 206:a? Då är det nästan säkert Com2000. Källa till mycket ont

Bengt C wrote:Peugeot 605 håller ens analytiska förmåga på topp! Den är bra för fantasin också.
Vad händer om du sätter på varningsblinkersen och sedan blinkar höger? Går torkarna igång även då?
Det kan vara lite mekanisk haveri runt rattstången. Det kan vara att systemen delar en dålig jordpunkt. Det kan vara solfläcksmaximum, månfaserna eller mellanöstern...
----------------snusmummriken wrote: en sak är säker... vågar inte åka med han igen

flotte wrote::D ja det underlättar kanske att veta vad det e för bil.
det e en 605 sli -92
torkarna går igång även om jag trycker igång varningsblinkersen
----------------snusmummriken wrote: en sak är säker... vågar inte åka med han igen

flotte wrote:tja har ett skumt fel.. när jag blinkar åt höger går torkarna igång..
hadde problemet innan men det rätta till sig själv så jag gjorde inget åt det men nån sa det var ett relä. men kommer ej ihåg om det var till torkarna eller blinkersarna..
nån som vet

Joi wrote:Peugeot_605 wrote:Lampan tänds inte på min bil när behållaren är från en fjärdedel cirka till full eller när man påbörjar en spolning.
Helt tom är lampan tänd hela tiden.
Hur i he.....?
Är de inte så det ska vara, att den lyser när det är tomt?